Woensdag 6 januari 2015

7 januari 2016 - Passi, Filipijnen

Na een bloedhete dag was het vandaag iets draaglijker.

Vanmorgen zijn Douwe en Willem al om 6.30 uur opgestaan om te gaan duiken en snorkelen. Een hele belevenis, prachtig weer, weinig wind. Douwe heeft twee keer de diepte opgezocht en van de natuur onder water genoten. Willem heeft even gezwommen en gesnorkeld. Een Chinees stelletje kon niet goed genoeg zwemmen. De begeleider heeft ze van 34m moeten terughalen.

Kortom voor ons een geweldige morgen.

Gaukje en Rona genoten van een volledige massage en zijn weer fit. Het ging er volgens Gaukje nogal hardhandig toe, maar wel lekker. Van teen tot oorlel....alles zit weer los. Douwe ondergaat dit nu.Straks uit eten, slapen morgenvroeg vroeg op....taxi...boot...plane....too ...Iloilo. Daar met de taxi naar fam.We zijn daar rond 15.00 uur.

Zaterdagmiddag 16.00 uur naar het vliegveld van Iloilo...op naar Manila...Doha..Schiphol..waar we zondag rond 13.00 uur landen.

Groeten Douwe, Rona, Willem en Gaukje.

1. Jopie stiller:
    7 januari 2016
    Namens moeder / oma Aaltje en ik wensen we jullie allen een behouden thuiskomst toe.
    Hartelijke groeten van ons beiden.
    Jopie
  2. Ciska:
    7 januari 2016
    Net te laat om nog te kunnen schaatsen. Maar juli dagbesteding klinkt ook prima. Goeie reis !
  3. Ciska:
    7 januari 2016
    Net te laat om nog te kunnen schaatsen. Maar dat lijkt me geen gemis bij al jullie belevenissen. Goede reis en groetjes daar.
  4. W.Dijkstra:
    7 januari 2016
    In tegenstelling met het mooie warme weer daar bij jullie, heerst hier een vervelend wintertje met ijzel en daardoor spekgladde wegen. Al vier dagen. Volgende week bij jullie terugkomst is dat allemaal weer voorbij. Beste familie, allemaal, geniet nog een paar dagen.
    Groetjes van oom Wim en tante Lammie.
  5. Marinus en Swaan:
    7 januari 2016
    Ben niet snel jaloers, maar nu echt wel!!!! (ha ha ha) Wat zullen jullie veel te vertellen hebben: we verheugen ons er nu al op! We hebben hier huisarrest: al vanaf maandag is het rotweer: ijzel, ijzel en nog eens ijzel. De wegen zijn spekglad en heel veel mensen maken van de nood een deugd en gaan schaatsen op de openbare weg.
    Het openbare leven ligt praktisch stil: bussen en treinen rijden mondjesmaat, scholen zijn gesloten en al die "arme" kindertjes hebben ijzelvrij. Misschien wel leuk, maar wij kunnen niet wachten tot alles weer een beetje normaal is. Dat hebben jullie dus allemaal gemist...... Wij wensen jullie een hele goede en veilige terugreis en tot ziens!
  6. Zwier en dea:
    7 januari 2016
    Geniet nog een paar dagen en alvast een hele goede, prettige en vooral veilige terugreis. Groetjes Zwier en Dea
  7. Gerard&Betsy:
    7 januari 2016
    Als ik jullie was zou ik het vliegtuig maar"kapen" en richting Marokko dirigeren. Hier is het weer en de sfeer geweldig.
    We hebben van jullie verhaaltjes en foto's genoten! Geniet nog van de laatste dagen.
  8. Janny Thies:
    7 januari 2016
    Heel wat gezien en gedaan, zo te lezen. Geniet nog van de laatste paar dagen en een goede
    vlucht terug.
    Ik zie jullie wel weer op het voetbalveld, en dan krijg ik vast wel wat te horen van jullie.
    groetjes Janny Thies
  9. Familie Gudema:
    8 januari 2016
    Nou vandaag hier ook weer op gestaan met de zon en raar maar waar alle ijs is weer foetsie, gelukkig!
    Geniet er nog maar even lekker van en dan weer een veilige vlucht terug naar Nederland.
    Dikke kus uit Rolde
    XXX
  10. Jans en Anita:
    8 januari 2016
    Goede terugreis gewenst. Op naar de dröge worst en Drentse turf. Willem de konijnen kijken naar je uit!
  11. H Buring:
    8 januari 2016
    Wij hebben vandaag genoten van de zon, wat een verademing, het was druk in de winkels na alle dagen thuis te zitten. Een goede terug reis gewenst. groeten Harm en Bertha
  12. Familie Thies:
    9 januari 2016
    Beste Willem en Gaukje, helaas zit de vakantie erop. Nu nog 24 uur in het vliegtuig zitten en dan zijn jullie terug in het koude kikkerlandje. Bedankt voor de mooie verhalen en foto's. Volgens mij is er een basis gelegd voor nog meer verre reizen? Maar dat is voor later, eerst nog nagenieten van deze ervaring.
    Groeten van de familie Thies uit Assen