Naar Bohol

3 januari 2016 - Bohol, Filipijnen

Zaterdag zijn we met de taxi vanaf het huis van de nicht van Rona naar het vliegveld gegaan. Na 40 minuten vliegen met de taxi naar de haven, daarna 2 uur op de boot.

Er stond een bus te wachten, de man had een papier in zijn handen met Douwe Enting erop. Keek erg raar: komt een blondman op hem aflopen. Blijkt dat de fam. Enting hier veel voorkomt in Tagbilaran. Raar maar waar.

We zijn Panglao op een mooi resort met zwembad. Julia en Deng Deng hebben de hele morgen gezwommen. Dat zijn een neef en nichtje van Rona. Ze hebben voor het eerst gevlogen en voor genieten van dit grote huis met voorzieningen. Deng Deng laat Willem zien dat er heet water uit de kraan komt. Opa en oma ...kijk!  Het is hier ook al toeristisch geworden. Onze eerste schnitzel gehad.......

1. Hennie:
    3 januari 2016
    Dus nu gaan jullie genieten van de rust?
    Ik heb even gegoogled. Prachtig hotel met alles er op en er aan. Genoet nog een poosje. Hier druilerige dag en in het hoge noorden verwacht men natte sneeuw.
    Groetjes van ons!!!
  2. H Buring:
    3 januari 2016
    Harm en Bertha. Komen jullie nu tot rust om straks de terug reis te aan varen. Maar geniet er nog maar even want het heeft hier geregent in de vorm van ijzel. Groeten Harm en Bertha
  3. W.Dijkstra:
    4 januari 2016
    De Filipijnen zijn toch groter dan wij dachten en ook heel mooi.
    Tegenstellingen zullen er ook wel zijn.
    Geniet nog van alles wat tot je komt.
    Vriendelijke groet, oom Wim en tante Lammie
  4. Jans en Anita:
    4 januari 2016
    Lieve Willem, Gaukje, Douwe en Rona. Wij wensen jullie een gelukkig, liefdevol en gezond 2016 toe! Zo te zien hebben jullie een super vakantie! Geniet er nog even van! Wij hebben sneeuw, ook leuk, of niet. Liefs
  5. H Buring:
    5 januari 2016
    Hallo Willem en Gaukje.Hoe het weer hier is ijzel en zeer gladde wegen. Harm is niet naar biljarten vanwege de gladheid. Wij wel een beetje jaloers op jullie, breng de zon maar mee. Groet Harm en Bertha