Kerst!

25 december 2015 - Passi, Filipijnen

We hebben gisteravond Kerstavond gevierd met de hele familie. Het is heel gewoon om de hele dag te eten. 's middags uitgebreid warm eten met soep en in de avond een uitgebreid buffet met een heel varken. Opvallend is de enorme gastvrijheid en vrolijkheid van alle mensen. Het dagelijkse vervoer van hotel naar de huizen van familie gaat per tricycle (brommer met zijspan).

GroepsfotoZijspanWillem op zijspan

Vandaag 1e Kerstdag met ruim 40 man en tevens verjaardag  van dochtertje van Rona's zus (3 jaar). Weer de hele dag eten en zelfs een karaoke machine in de tuin. Morgen rijden we met 20 man richting de kust voor een paar dagen er tussenuit. We gaan naar Gigantes island met de boot.....

PinataFoodBoom

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Hennie:
    25 december 2015
    Prachtig om te zien hoe jullie genieten!
    Hier zacht weertje.Groene Kerst. We hebben net vewandeld. Morgen komen de kinderen brunchen en daarna gaan wij naar Norg. GJ haalt mam op.
    Veel plezier! Groet van Gerbrand en Hennie.
  2. W.Dijkstra:
    Beste familie,
    Wat een bijzondere fijne kerstviering en dan al dat heerlijke eten.
    Jullie tijdelijk verblijf is een geheel andere wereld dan hier in Nederland. Daarom zuig alles op en geniet. Van de ongetwijfeld lange reis horen wij nog wel eens.
    Lieve groetjes van, oom Wim en tante Lammie
  3. Zwier en dea:
    25 december 2015
    Fijn om te zien dat jullie genieten.
  4. Gerard&Betsy:
    26 december 2015
    Nou, dat belooft wat voor de komende weken! Genieten!
  5. H Buring:
    26 december 2015
    een compleet andere wereld, prachtige foto's, blijf ervan genieten.