Aangekomen

25 december 2015 - Passi, Filipijnen

Eergisteren zijn we aangekomen in Passi City. Na een vlucht van 6 uur naar Doha (Qatar), 2 uur wachten en daarna ruim 8 uur vliegen naar Manila. Hier moesten we ook 3 uur wachten + 1 uur wachten in het vliegtuig. De laatste vlucht naar Iloilo duurde 40 minuten. We werde door 2 zussen van Rona opgehaald. Met nog een uur in de auto duurde de hele reis toch meer dan 24 uur. Eenmaal in Passi aangekomen, snel de koffers gedropt in een hotel en nog een drankje bij de familie van Rona. We slapen in een klein hotel langs de drukke weg. De hele nacht vrachtauto's, brommers en getoeter. Toch redelijk geslapen en vandaag met de tricycle (brommer met zijspan) naar de markt.

1. Familie Gudema:
    25 december 2015
    Nou dat ziet er allemaal fantastisch uit hoor!
    Geniet er maar fijn van met elkaar en heel veel plezier en kerstgroet van ons vieren uit Rolde.
    XXXX
  2. W.Dijkstra:
    25 december 2015
    Wij wensen jullie fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig nieuwjaar. Geniet van je tijdelijk verblijf op de Filipijnen.